lördag

Jaha, då var man hemflyttad till Åhus för ett par veckor framöver.
jag och honey hade en mysig morgon/förmiddag tillsammans innan jag satte mig på tåget.
Mamma och pappa hämtade mig i stan och sen åt vi på burger king :)
Medans jag stod och väntade på dem sprang jag in och köpte ett par skor till ikväll! :) (ska försöka låna pappas kamera och visa sen, min ligger såklart i hbg)
Jag och Carro bestämde oss häromdan för att bowla ikväll, vi raggade upp Pernilla också och bokade en bana.
Från bowling så blir det istället: förförfest, bowling, förfest och sen utgång :D
Hoppas jag packat ner några lämpliga kläder till det. Jag har iaf ett par lovely skor att ha ;)

Nu är Anna och Oskar här. Pappa och Oskar håller på att dra el i pappas nya projekt som är ett nytt tvrum här uppe.
Vi har ätit glasstårta och kanelbullar så jag är dundermätt!!

Ska nog lägga mig i soffan en stund, ska nog vara hos Carro vid 7-tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback