fredag

Äääääntligen freeeedag! :D
Jag sitter här med första koppen cappucino. Gäller att fylla kroppen med kaffe idag så jag orkar med kvällen! :)
Har aldrig testat att vara ute och festa efter att ha gått upp innan klockan 6 fem morgnar i rad. Men sällskapet ska nog hålla mig pigg ikväll, visst maulin? :D

Ikväll tänkte jag inviga min nya spetströja, ett lila linne under, en hög svart kjol och svarta ankelboots. Blir nog snyggt tror jag :) Men jag har fortfarande inte bestämt mig om jag tycker spetströjan är speciellt snygg eller inte :P


Innan jag beger mig till hässlehåla ska jag till gymmet en runda. Det är introduktion idag så jag vet inte om jag ska vara ombytt och så? Har packat med mig träningskläder, så får vi se. Får göra mig partyredo där sen iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Malin Nord

Fan va skoj vi hade det! Måste göras om! Kram

2009-02-21 @ 10:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback