fredag

En halvtimme kvar att slå ihjäl innan vi ska köra härifrån.
Jag ska ta en powernap när vi kommer hem, för jag är så grymt trött idag.
Sen blir det make och dress och sådär, för ikväll blir det party hos Henrik.
En hederlig gammal Henke-hemmafest, ska bli så jäkla kul! :)
Och Karin och Pernilla ska med, det gillar jag!! :)
Vi har haft lite tidig eftermiddagsfika här nu, Gert-Åke var nere och handlade semlor imorse, men eftersom jag inte kan äta mandelmassa sprang jag ner på lunchen och köpte mig ett vaniljhjärta!
Skulle ändå ner till systemet. Blev ett vitt vin med torr, blommig smak med inslag av gröna marmeladkulor, gråpäron och citrus. Det låter väl gott? :)

Idag kommer Berra till Åhus med och det tycker jag om!! Jag ska inte umgås med honom ikväll iofs, men sen :)

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback