Alla hjärtans dag!

Idag är det som ni alla vet, alla hjärtans dag! :)
Berra är ju tyvärr och jobbar, men jag fick ett mysigt hejdå när han stack vid halv fem imorse.
Jag ska ner på stan en runda och träffa min fina Sofie. Vi ska ta en liten lunch hade vi tänkt! :)

I eftermiddag ska jag och Berra ut och gå, för det är underbart fint väder ute, man kanske ska ta och leta fram solbrillorna? :)
Jag ska leta igenom garderoben efter något att ha på mig nästa fredag också, för då är det nämligen Malins födelsedag! Och den ska firas med buller och brak! :)
Eftersom jag åker till Åhus igen imorgon för en ny praktikvecka måste jag packa med mig sakerna redan nu.
Måste säga att det var underbart skönt att sova i sin egna säng inatt. Det funkar superbra att bo hos mamma och pappa, men det hade varit jobbigt om jag inte fick komma hit och va bland mina egna saker ibland :P

Nej, nu blir det klädprovning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback