utebliven julstämning

Jag har inte kommit i julstämning än. Helt galet med tanke på att jag älskar julen!
Försökte komma i stämning igår. Satt på golvet i vardagsrummet och slog in julklappar till tonerna av Peter Jöbacks julskiva. Den bästa i sitt slag ♥
Berra kom hem och hörde tonerna. Då stängde han in sig i extrarummet och kom inte ut förrens jag stängt av.
Snart är det dags för lunch och då blir det en rask promenad.
Jag och två till från kontoret har varit ute två dagar i rad nu. Riktigt skönt att få lite frisk luft så man blir klar i knoppen fram på eftermiddagen!
Det är väldigt fattigt på bilder här känner jag. Har rotat fram kameran och ska försöka föreviga vår lägenhet i helgen. Innan dess har jag banne mig inte tid.
- Dans och bakning ikväll.
- Praktik och jobb imorgon
- Jobb och dansuppvisning på lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback