torsdag

Detta är en jobbig dag.
Min hals gör ont. Jag har MÄNGDER att göra och NOLL energi till att få något gjort.
Känner mig stressad för minsta lilla. Så funkar jag. Har jag mkt att göra kan jag bli stressad för att t.ex. behöva laga mat eller duscha (?!) Jag är knäpp, jag vet.
Mitt bästa tips är att skriva en lista på allt som ska göras. Även om det känns jobbigt att se den långa listan framför sig till en början är det en sån underbar känsla när man sen får stryka över något man gjort.
Så det ska jag sätta mig och göra nu.
Vi har underbart mycket snö ute iaf. Det knastrar under fötterna när man går. MYS PYS!
Skulle gärna hinna med en runda i Pålsjö i eftermiddag, få se vad listan tillåter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback