söndag

Idag sa jag hejdå till min älskling som åker till England över nyår :(
Jag satte mig i bilen och brummade till Åhus.
Om en halvtimme kommer syster och sambo och vi ska fira julafton en gång till!
Jag känner mig så nöjd med alla julklappar i år! Den som blivit gladast är nog pappa. Han har alltid varit svårast att köpa till men i år fick han mest, iaf av mig. En Stenströmsskjorta (som han tyckte var på tok för fin att använda på julafton, den passade bättre på liksvepningen) haha! En halsduk, ett schackspel, Biljetter till Mark Knopfler på Sofiero (vi ska gå tillsammans) och Mark knopflers senaste skiva.
Mamma fick höganäsassietter, höganäskrus, en "mjölksnippa" (också den från Höganäs, varför frångå ett vinnande koncept) ;) och en scarf.

Nej, nu får jag ta och hjälpa mammi med maten, ikväll blir det revben!
Ska väcka Pappa med en KOKOOO också (gjorde det på mamma häromdan, hon hoppade en halv meter!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback