lördag/söndag

Har inte hunnits med någon uppdatering här inte!
I fredags hade vi myskväll här hemma. Tog ett skönt bad (var för sig, man får INTE plats två i detta badkaret) sen lagade jag en god pastasås med räkor som vi avnjöt till Idolfinalen.
Idag blev det en runda på stan, en julklapp till avklarad.
Kvällen bestod sen av jobb, riktigt mkt folk så det gick ganska så snabbt.
Sabrina har varit här ikväll och vi lagade en god chokladkaka med hallonmousse till. Smarrigt!
Har slökollat på tv och snackat en massa skit :)
Nu är klockan 2 och det tillhör verkligen inte vanligheterna att jag är uppe så här sent. Men det trevliga sällskapet höll mig vaken (samt att grannarna spelar musik så det dånar, just nu är det "sexy bitch" det diggas till)
Nej, nu får det bli sängen med min bok "Elsas mode"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback