Klantarsel

1. Köpte nya sodastreamflaskor häromdagen. Diskade dem och igår fyllde jag en av dem med vatten och skulle skruva fast. Jag har en WASSERMAX suck! Frida får två nya flaskor eftersom hon har en sodastream. Hon blir nog glad iaf!

2. Berra la nycklarna till garaget i ett kuvert som vi skulle lämna in till Helsingborgshem idag. (eftersom vi inte bor i en helsingborgshemsfastighet längre)
Jag satt med kuvertet i handen i bilen när vi samåkte till jobbet imorse. Nästan framme på Stenströms säger jag "Men hallå, vi skulle ju lämna nycklarna" Då har vi självklart redan åkt förbi stället där de skulle lämnas. Berra hävdar att det är mitt fel eftersom jag satt med dem i handen och borde då kommit ihåg det. Jag tycker nog att det är bådas ansvar ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

lätt bådas fel..typiskt killar att skylla ifrån sig så.

2009-12-02 @ 11:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback