juldagen

Har haft en underbar julafton som iofs började med tokmycket att göra på jobbet, sen grönsakssoppa med mamma och pappa (tradition) och sen blev det en massa julgodis och fina julklappar hemma hos familjen Persson innan jag, mamma och pappa körde hem, drog på oss mjukisar och högg in på julmaten :)
Visar mina julklappar sen när jag har fotat :)

Imorse sov vi länge (körde och hämtade Berra igårkväll så han sov här) :) sen blev det en promenad i regnet med boy. Resten av dagen har spenderats i soffan med bok, skumtomtar, glögg och filmen "förortsungar"

Nu har jag precis tagit en dusch. Senare ikväll ska jag hem till Josefin och fira hennes födelsedag. Ska bli så kul att träffa henne! Evigheter sen sist! Sen kör jag och Honey hemåt. Det är jobb som gäller för oss båda imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback