GOTT NYTT ÅR!

Gott nytt år på er alla!
Solen skiner, jag har sovit mååånga timmar, men tyvärr har jag huvudvärk :(
Häller i mig en massa juice och hoppas det går över snart. Annars får jag testa Elins värktabletter med koffein i, verkar läskigt, men är det enda som finns i Dublin :P
Har en del att stå i här hemma, ska ner med en massa grejer i källaren och packa upp min väska så jag stannade hemma medans Elin gick ner på stan för en fika.
Ikväll blir det middag (såklart) hos en av Elins kompisar. Vi är 8 stycken så det blir nog precis lagom.
Vin och skumpa är på kylning och nyårsklänningen hänger framme.
Här är vi på nyårsfest i Hässlehåla förra året. Jag var "the angel of death" och Berra maffiaboss. Väldigt snygga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback