annandag jul

Idag är det jobb som står på schemat, vet dock inte riktigt när jag börjar, får ringa ner och höra :P Eventuellt skulle jag börja tidigare om det var mycket att göra nämligen.
Har sovit riktigt länge och skönt inatt! Ikväll blir det en myskväll med min baby! Imorgon åker jag nämligen tillbaka till Åhus för att fira en julafton till med syster + sambo :)
Ska vara där och njuta några dagar tänkte jag! Berra åker nämligen iväg till England, så att sitta här och uggla helt själv är ju inte superkul.
Nej, om man skulle ta och klä på sig och packa upp sina julklappar :)
Hittar inte laddaren till min kamera så jag får väl berätta vad jag fick!
Av mamma och pappa fick vi varsin resväska som ska med till THAILAND :)
Också fick jag twillight-böckerna som jag ska läsa i en solstol där nere!
Av Berra fick jag en silvrig Ipod nano. Den nya med radio och filmkamera :)
Fick också, en thailandsbok, badgrejor, ett rött läppstift, en fräck diskborste och disktrasa och en jättefin vattenkaraff :)
Är väldigt glad för alla mina fina saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback