tisdag

Idag är jag krasslig :( började redan på jobbet igår. Häller i mig en massa te och kurar ihop mig i soffan. Har inte tid att vara sjuk!
Var nere en runda på stan innan jag tog en fika med Emma och Frida som var på besök i stan. Handlade present till min syster med eftersom hon fyller år på lördag :)

Sen kom Berra och hämtade mig och vi åkte och handlade. Har städat lite här hemma och tvättar lakan som jag ska ner och hämta nu.

Gud vad det är skönt med en riktig slappedag. Har inte haft en ledig dag här hemma i Helsingborg på evigheter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

säkert jag som har smittat dig..har ju varit sjuk sen i juni :(

2009-08-06 @ 17:31:31
Postat av: sandra

säkert jag som har smittat dig..har ju varit sjuk sen i juni :(

2009-08-06 @ 17:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback