tisdag

Första dagen i skolan är avklarad och det var väldigt trevligt. Affärsförhandlingar heter nya kursen, ska bli spännande!
Idag är jag ledig och det är så underbart skönt!
Vaknade imorse av att det regnade ute, myspys.. Då får man ligga inne och mysa hela dan!

Har hällt i mig två koppar te för min hals är inte speciellt bra! Också har jag precis ätit upp min brunch, scrambled, stekt potatis och korv. Smarrigt!

Nu tänkte jag ta tag i dagens uppgifter. Disk, dammning, dammsugning och våttorkning.
I eftermiddag ska jag träffa Elin Pelin en stund och klockan 5 ska jag gå och simma.
Tänkte försöka börja med det någon dag i veckan för att få fason på min rygg och mina framskjutna axlar. Behöver nog lite muskler där! :P

Nej, nu är det hög musik som gäller och sen skrubba skrubba skrubba. Lägenheten ska vara skinande ren när min man kommer hem!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback