söndag

Jag har haft en underbar helg!! Vi paddlade iväg kl 10 igår, jag och Elin i en kanot och Anna och pappa i en. Stannade till och grillade kycklingspett och åt potatissallad och så där innan vi paddlade tillbaka. Var inte tillbaka förrens 5- halv 6 så man kan väl säga att jag har ont i armarna idag. Och rumpan (sittknölarna liksom) Haha!

När vi kom hem vilade vi oss lite, åt tacos med mamma och pappa och satt sen och förfestade på mitt flickrum och lyssnade på gamla Cd-skivor, haha, back to the 90s.

Var nere på Martin och Martins senare på kvällen och det var mycket trevligt!
Idag sov vi länge (eller iaf jag, Elin låg vaken och väntade på att jag skulle vakna) och sen spenderade vi eftermiddagen i trädgården i solen och med en glass nere i hamnen innan vi körde hem till Hbg.

Medans Berra kollade på fotboll lagade jag middag och nu sitter vi och myser i soffan och dricker te :)

Imorgon blir det mycket jobb, 7.30-21.30, pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback