söndag

Vi hade en supertrevlig kväll hos Frida S igår. Ett stort gäng som beställde pizza, spelade wii och lyssnade på en massa musik.
Vid kvart i två började folk röra sig ner mot stan, då tyckte jag att klockan var på tok för mkt, så jag gick med Frida hem till henne och tog sen en taxi därifrån.

Mår toppen idag, helt perfekt att bara dricka ett par öl på en hel kväll. Det är gott, men man känner sig inte påverkad och mår perfekt dagen efter!

Idag vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda. Berra kommer hem någon gång idag så det längtar jag ju efter! :) Blir nog en promenad, kanske upp till maxi för att köpa hårfärg? Min utväxt börjar bli för grov nu :P

Börjar inte nästa kurs förrens på torsdag så jag har ju inget plugg alls att ägna mig åt och det är sköönt!

Nej, nu ska jag försöka få igång tvn för den funkar inte alls som jag vill.
Sen ska jag gå och göra lite scones och te, mumsigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback