onsdag

Idag har det varit skola för hela slanten. Var inte direkt något vettigt vi gick igenom idag. Tittade på lite olika föredrag som handlade om internationella förhandlingar och globalisering.

Kom hem för en halvtimme sen för efter skolan var det ledningsgruppsmöte.
Jag kommer vara elevrepresentant detta året och det var riktigt intressant och givande idag tycker jag!!

Har precis ätit lite middag, röd pölse (tredje dagen i rad, det är ju så gott!), stekt potatis och scrambled eggs.
Har lyckats hålla mig ifrån godis och glass i tre dagar nu.. Låter kanske inte så mkt för världen egentligen men för mig är det mycket bra :D

Nu ska jag göra mig en kopp te och sätta mig och plugga inför tentan på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback