onsdag

Skola hela dagen idag. Föreläsning på förmiddagen och grupparbete på eftermiddagen.
Vi fick i uppgift att förbereda en förhandling som vi ska ha på måndag, ska bli spännande :)

Igår blev det en fika med Elin och sedan en kilometers simning med Frida och Fredde. Var riktigt skönt och jag har liite liite träningsvärk i axlarna, precis som det ska vara. Man har ju för tusan inte simmat sen gymnasiet :P

Bjuder på lite bilder från semestern uppe på instö/marstrand. Tyvärr så försvann mer än hälften av bilderna när jag skulle lägga in dem i datorn, vet inte vad som hände :S
 
Såhär såg det iaf ut i vår lilla badvik


Och här sitter jag och myser i värmen på Marstrand! :)

Nu ska jag gå och ta mig en dusch innan vi ska ner till Mölle-expressen på grillbuffé :)
Regnet öste ner precis men nu tittade solen fram igen så då får man passa på!
Vi är båda två lediga imorgon så då blir det mysdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback