mysdag

En perfekt söndag!
Jag och Berra gick ner på stan och kollade på alla amerikanare som kom med lyxkryssaren Princess. Tydligen den största båt som varit här i Helsingborg, och den var stooor!

Vi åt en god lunch på ett nyöppnat ställe. Dom gjorde en "bassallad" också fick man köpa till tillbehör. Jag tog räkor, fetaost och salami. Gottigt! :)



Berra stannade kvar nere i stan och mötte upp sina Hif-kompisar :)
Jag tog cykeln (hör och häpna, det hör inte till vanligheterna) och cyklade upp till Maxi för att köpa skrivarpapper och lite mat. Tog en runda in på skopunkten också, jag har varit på jakt efter ett par boots ett tag nu men inte hittat några bra. Förutom dom som går på 1000-1500 spänn.

Tre par skor fick iaf följa med hem. Perfekt att ha små fötter så jag kan kolla både på vuxenavdelningen (36) och barnavdelningen (35) :)

 

  

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilka snygga skor du har handlat allra helst de där högklackade remskorna! Hälsa Berra, kram Ingela

2009-08-25 @ 17:38:37
Postat av: Ingela

Vilka snygga skor du har handlat allra helst de där högklackade remskorna! Hälsa Berra, kram Ingela

2009-08-25 @ 17:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback