måndag

Idag har jag haft en väldigt skön dag med en massa underbara kompisar!
Dagen började med en massa samtal, till vårdcentral och liknande, tyvärr är det ju aaalltid kö eller så får man inte tag på de man söker, blir så jäkla trött. Fick iaf fixat något.

Sen kom Sofie hit på mysfrukost, scones och te! :)
Efter frukost tog vi en lååång promenad, hem till henne, bort till Campus för att fixa med lite papper, upp på stan för att kolla i lite affärer och möta upp Frida S, en liten fika på Grand Coffee, en promenad upp för kärnantrappan och bort till Stattena för att jag skulle köpa färg till vårt skrivbord som jag tänkte måla. (blev ingen färg eftersom jag inte riktigt visste hur det är behandlat, det är väl bara att kleta på vilken färg som tänker jag) :) Lite handling på hemköp och sen hem!

Hann vara hemma i någon timme innan jag mötte upp Sofie igen, gick bort till Mezzo och mötte upp Frida, Lina och Melinda. Inom OJ för lite shopping av grönsaker, dippa, glass och hallon och sen hem till Frida för myskväll.
Kom hem för en liten stund sen och lagade mat till min man som kom hem från Malmö och Skånederbyt. (jag är snäll, jag vet) :)

Där var min dag i detalj :D
Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback