lördag

Nu är de verkligen dags att jag uppdaterar här!!
Har haft tusen saker att göra hela veckan. Främst jobb.
I tisdags hade vi marängsvisskväll hemma hos Sofie och det var mycket mycket trevlig, och GOTT!
I torsdags efter jobbet började jag och Frida rensa min garderob. Vi hann bara byxor och tjocktröjor, sen tröttnade vi.
Fredde kom dit (Fridas pojkvän) och sen kom Elin också och jag bjöd dem allihop på mat. Gjorde en fiskgryta som blev väldigt uppskattad :)

Nu är jag och Elin i Åhus på myshelg! Vi kom hit igårkväll och slog oss ner ute vid mammas och pappas tippi (en eldstad som ser ut som ett litet indiantält typ) och grillade korv, åt ost och kex tillsammans med mamma och pappa.

Vid 7 imorse gav jag upp, jag kunde inte sova längre så jag gick upp, drog på mig träningskläderna och gick en långrunda med Boy. Skönt!
Nu sitter jag här och dricker morgonkaffe och väntar på att Elin ska vakna. Hon kan gott behöva sova ett tag till tycker jag! :)

Vid halv tio ska vi hämta upp systra min och ge oss ut på paddlingstur för vädret är verkligen på vår sida!

Förresten så fick jag reda på igår att jag har fått praktikplats till hösten, det var verkligen en sten som föll från mitt hjärta. Så sköönt och jag ser verkligen fram emot det. Var det företaget jag absolut helst ville vara på med!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback