lördag

Gud vilken kväll vi hade igår! Superroligt :)

Tentan gick nog bra. Var inte alls de frågorna som jag förväntat mig men jag svarade iaf på allt och det var tur att man varit på föreläsningarna eftersom det var jättemkt exempel därifrån.

Hemma i Hbg igen mötte jag upp Malin som jag inte träffat på hur länge som helst!!
Vi gick lite på stan, köpte en jättefin klänning som jag ska ha nästa helg när Berra fyller 25.
Köpte lite te och gick sen hem och mös i soffan med det och snackade en massa skit! :)

Malin var en riktig pärla och hjälpte mig (dvs, gjorde typ allt) i köket, gjorde pajer och sånt. Bra att ha en sån vän! :) Sen kom Josefin, Elin, Sofie, Frida, Lina och Melinda hit och gjorde vår kväll fulländad! :)

Blev en massa tjejsnack, vindrickande (jag och josefin blev lite förvånade när vi skulle slänga alla sopor imorse, "drack vi så mycket?") och en massa nostalgimusik som vi uppträdde till. Spicegirls, grease mm. En riktig tjejkväll!

Blev en runda ner i stan, 5 minuter på Helsing, sen slog vi oss ner på Utposten.

Jag, Josefin och Elin åt lite god frukost/lunch på Grand idag innan Josefin begav sig hem till Lund och Elin till Karlskrona.

 


Kommentarer
Postat av: Malin

ja, jag är bra att ha! Men det är du med... Jag tyckte du behövde lite hjälp igår, du hade ju faktiskt haft tenta. Du skulle inte behöva stå med allt mulle meckande i köket!

Allt för dig vännen min =)

2009-08-29 @ 15:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback