valborgsmässoafton

Godmorgon gott folk!
Vi hade en riktigt mysig dag i kungsparken igår! Grillade korv och snackade skit :)
Och jag fick färg!! Dock röd sådan, men vad gör det? :)
Sen tog jag tåget till Kristianstad. Hoppade sen av bussen hemma hos Anna och Oskar och fick kvällsmat där!

Idag har jag och pappa hunnit med en långpromenad med boy.
Nu ska jag nog klä på mig lite ordentliga kläder och sen får vi se vad dagen har att bjuda på.
Vid halv 4 ska jag iaf vara färdig att bege mig till Hässleholm för party party all night long!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Kikade in... 1:maj... ingen blogg. Ni hade nog kul igår... hoppas jag! Tänker ni demonstrera i tåg idag? Inte vi men Mats är precis och hämtar hem tre flickor vid tåget. Anna-Karin, Eva-Katrine och hennes kompis Stina. Vi onskar er en underbar dag!

Kram Ingela

2009-05-01 @ 11:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback