underbara dag!

Vilken underbar dag! Solen skiner och det är riktigt varmt ute!
Jag har gått en riktig långpromenad idag. Hem till Elin, ner till söder för att lämna en film, bort till Norra hamnen för att lämna Elin, bort till jobbet för att handla och snacka lite skit och sen hem igen!
Riktigt skönt var det!!

Har precis ätit lite sallad till lunch, det som blev över igår plus att jag gjorde lite till :)

Nu ska jag ner till Norra hamnen igen för en fika med Elin.

Ikväll ska jag och Frida ner till Malmö och sitta modeller :) Carro ska sminka mig också var där en tjej som inte hade någon modell så då ställde Frida upp. ROLIGT tycker jag! :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Hej



Hoppas du blir nöjd med sminkningen=) Ifall det finns fler som vill bli sminkade är det bara att kontakta mig på
caroline[email protected]

2009-04-06 @ 16:31:36
URL: http://passionformakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback