torsdag

Dagen började något chockartat för min del! Men jag hoppas att allting löser sig till det bästa. Jag tänker på er!!

Igår hade jag inget att göra, ville sy på mina gardiner, kuddar och min klänning som jag köpt tyg till, men jag vågar inte ge mig på det när inte mamma är hemma. Så jag gick och drog runt i huset. Pappa skulle ner och träna och ungefär en minut innan han skulle sticka bestämde jag mig för att följa med.
Blev 35 minuter på crosstrainern, 100 situps på pilatesbollen + två andra magövningar.
Någon som kan lista ut vart fokus ligger när jag tränar? :)

I eftermiddag ska jag ha möte med systemleverantören för datasystemet jag ska använda mig av i mitt projekt. Himla intressant :)
Nu ska jag skriva lite analyyys! Skoj!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Måste bara kommentera din inbjudande blogg! Den blev verkligen jättefin. Kram Ingela

2009-04-02 @ 19:51:35
Postat av: Milla

Tack så mycket Ingela :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback