tisdag

Nu måste jag berätta om mitt och Fridas äventyr igår!
Vi skulle ju ner till Malmö för att bli sminkade hos Carro. (som by the way var jätteduktig!! Kommer ett inlägg med bilder ikväll)
Vi körde bil ner till malmö, checkar in med mitt kort i parkeringshuset. Sen går vi för att ta ut pengar och bankomaten slukar mitt kort, JAHA! Vad fan har nu hänt då?
Så jag ringer till Nordea och får prata med en kvinna där. Då upptäcker hon att tjejen som jag pratat med på morgonen har råkat avsluta mitt vanliga betalkort istället för mitt visa gold-kort som jag bett henne om. KUL!
Som tur var hade jag Frida med mig, hade jag varit själv hade jag ju dött.
Vi lyckades iaf få ut bilen, det satt en tjej i ett litet bås där. Och jag fick ringa Nordea igen och ragga upp mitt kortnummer så jag kunde meddela det till dom i parkeringshuset så att dom inte skulle dra några pengar där. Ett jävla meck!
Plus att jag kommer inte ha något kort på nästan 2 veckor. Det tar fyra bankdagar innan kortet kommer hem och iom påsk och sådär så kommer det tidigast på tisdag, men jag är i Åhus hela den veckan så jag får inte det förrens på helgen när jag åker hem.
Jävla skitnordea!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah gud vilket kaos haha. Läser din oxå. Bra me er?kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback