spontankväll

Igår blev det en riktig milla-frida-spontankväll.
Det var meningen att vi skulle ut och gå en runda, vi gick hem hit, svirade om, mötte upp Anna nere på hampan, drack lite cider. Sen gick vi hem hit där Berra och några av hans kompisar var. Det blev ett jävla drag, dans dans dans natten lång! :) Lägenheten såg ut som en svinstia imorse, men nu har jag iaf diskat, Berra bara sover, så jag ska ner till gröningen och möta upp tjejerna! Kl 13 ska jag jobba.
Har 100 miljarder bilder från igår så det kommer kanske upp några sen :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Fiiin bloggen är Milla, duktig du är! Tack för en rolig spontankväll :) Måste göras om! Lever Berra!? Haha :) Hälsa! Puss och kram!

2009-04-04 @ 11:48:20
Postat av: Milla

Haha, ja men det var knappt att han levde när jag gick. Men nu dricker han öl hos Puda, det är bra drag i min man :P Ja det blev verkligen en spontankväll, och det var roligt att träffa på dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback