söndag

Efter jobbet igår köpte jag med mig lite ost och kex och cyklade hem till Frida.
Sofie och Mathias (sofies pojkvän) kom också dit.
Så vi satt där och smaskade i oss och drack lite vin och cider till det. Väldigt mysigt! :)
Var hemma strax efter ett, perfekt att krypa ner och somna då!

Imorse vaknade jag av ett sms från Frida strax innan 10. Jag brukar alltid vakna tidigare än så?
Frida kom iaf och hämtade mig och vi åkte på utflykt :) Köpte krukor och grejer till balkongen, var en runda på ikea för Frida skulle ha tallrikar och sen blev det en runda till Rusta för inhandlande av duschtvål, duschkräm och såntdärnt!

När jag kom hem så tappade jag självklart krukorna så att två gick sönder, varför är jag så jäkla klantig?

Nu sitter jag och myser på balkongen, även fast vädret inte är det bästa idag är här ganska så varmt och skönt.
Ska fixa med alla räkningar och så idag tänkte jag. Blir nog lite städning också.
Men först ska jag fixa lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback