seg eftermiddag

Idag är en segdag! Har städat bland alla mina papper, slängt en hel massa som jag samlat på mig under 10 veckor. Har även "städat" datorn, rensat, sparat det jag vill ha/behöver på ett usb-minne och sen raderat det härifrån så inte nästa man kan snoka :P Jag kommer sakna denna datorn litegrann, den är grym!! Min egna kommer kännas pytteliten. (men den är å andra sidan hundra gånger snyggare) :)

Om en halvtimme ska vi köra in till stan. Vi ska lämna tillbaka en bok som jag haft till teoridelen och gå till banken och plocka ut pengar. Hur hopplöst är det inte att jag inte fått mitt kort än? Det ligger en avi i Helsingborg, men jag ska ju inte dit förrens i helgen.

Nej, nu kom bitte så nu ska vi fika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback