påskdagen

Min hals mår INTE bra! Har legat och hostat hela natten och jag har inte kunnat prata sen i torsdags när vi var ute!! Så kvart i 9 gav jag upp, gick upp och gjorde en kopp te, tog med mig datorn och kröp tillbaka ner i sängen :)
Boy var här precis och tiggde te av mig, haha, knäppa hund! Bara han ser att man har något så ska han också ha, tror inte han gillar te egentligen?
Mamma började stöka uppe i köket och jag sa till henne att koka ägg som vi kan måla och picka! Sjukt missnöjd blev hon när hon insåg att hon inte fick äta frukost i sängen idag :D Sociala föräldrar man har!

Igår var jag hemma hos Emma, det var mys pys! Hon bjöd på lax, kokt potatis, sallad och tzatsiki.. Mums!
Sen tog vi en promenad upp på stan med Astral och fönstershoppade. Udda en lördagkväll?
Sen blev det te, chips och ballar av stål. Körde hem redan vid halv 11 för jag var så himla trött!

Nej, nu ska jag plocka fram tuschpennor och väcka pappa, han bara sover och sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback