onsdag

Jäklar, hur kan det komma sig att jag hade så många fler besökare igår? Har jag kommenterat någonstans kanske?
Skoj iallafall! :)
Nu är jag uppstigen och tillfixad, (så mkt man nu orkar en vanlig veckodag)
Om en stund ska jag ta mig ner till Malmö. Vi ska ha en dag med några från klassen.
Sitta i en park, spela kubb och sånt. Det ska bli väldigt trevligt. Vi umgås ju i stort sett aldrig. Får börja ta tag i det nu när det är fint väder.

Efter Malmö åker jag till älskade Åhus. Jag ska hämta en klänning som hänger där som Malin kanske ska låna :) Mamma tyckte det lät så skoj att jag kom dit så hon tog ledigt på torsdag så vi kan ha mysdag bara hon och jag.

Nej, nu ska jag gå in och pussa lite på Berris. Han slutade inte jobba förrens ett inatt stackarn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig valborg gumsan o trevlig helg om du har lång ledigt..kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback