måndag


Godmorgon godmorgon!
Är fortfarande hemma i underbara Helsingborg!
Jag har en tid hos barnmorskan imorgon så jag tog "ledigt" idag också. Har ju rapporten att skriva på så det kan jag likabra göra här hemma. Igår ville ju tyvärr inte solen riktigt titta fram. Jag stack ner på stan och mötte Frida och Anna plus en av Annas gamla jobbarkompisar. Det blev en mysfika på Espresso, en liten promenad, sen mötte vi upp Sofie, gick hem till Frida och kollade på High School musical 3. Och åt fruktsallad. Mys pys! :)
Sen cyklade jag och Sofie hemåt. Berra hade varit och handlat och önskade sig kycklingsallad till kvällsmat så jag slängde ihop en sallad på grillad kyckling, rivna morötter, babyspenat och grönsallad. Blev riktigt gott! :)

Nu sitter jag här och har läst lite bloggar, min hals mår inte riktigt bra så jag häller i mig te och knaprar halstabletter.
Ringde till banken också för jag fått hem papper om att jag skulle bli check-in kund istället för förmåndskund. Så jag ringde för att be dom hjälpa mig. Skulle jag gjort det själv hade det säkert blivit något fel :P
Men iaf så upptäckte hon att jag var student och då hade de ett ännu bättre erbjudande. Perfekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback