måndag

Hemma i Helsingborg igen!
I lördags hade vi en riktigt mysig dag. Jag, mamma och pappa åkte hem till Familjen Persson för en fika, som slutade med grillat, en massa åhussnack och "med andra ord". Sen körde jag in Berra och Kjellberg till stan och åkte hem och la mig :) Igår var jag, mamma och pappa ute och gick med Boy i skogen, han skulle spåra så jag gick ett spår som han sedan skulle följa, men det gick inte alls bra för honom igår. Stort IG :)

På eftermiddagen körde jag och Berra mot Hässleholm/Bjärnum för att hälsa på hans mormor och morfar eftersom morfadern fyllt år. Hade några mysiga timmar, och HJÄLP vad mätta vi var när vi körde därifrån :)

Landade på soffan här hemma strax innan nio. Kollade på Filip och Fredriks nya program och gick sen och la oss.

Idag är vi lediga, Berra ska åka till Örebro i eftermiddag och jag har en MASSA saker att hinna med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback