lördag


Godmorgon Godmorgon allihopa!
Igår hade vi en väldigt trevlig kväll, ska se om jag hittar några bilder att släng in sen :)
Första förfesten var hos Kim där vi var i ett par timmar, sen stack vi vidare till Pernilla där det blev mkt dans och sång, så jag har knappt någon röst idag. Men vad gör det om hundra år?
När det var dags för utgång var jag och Karin trötta, så vi tog 1.20 bussen hem. Helt lagom! :)
Så idag mår jag bra. Låg och sov länge, för jag tänkte att jag skulle utnyttja att sova när jag kan. I vanliga fall får jag ångest när jag sover länge, men nu har jag ju faktiskt fyra lediga dagar att fylla med aktiviteter :)
Fick ett påskägg av mamma när jag kom upp och i det låg det en underbar ansiktskräm, tack mammi!

Nu får jag ta och klä på mig för vi ska iväg och hjälpa Bengt att flytta. (Mormors pojkvän kan man väl säg att han va) han har iaf fått rum på ett äldreboende så vi ska bära dit lite av hans grejor, och bli bjudna på smörgåstårta!! :D

Kommentarer
Postat av: Sassa

Va fin blogg du har :) Glad Påsk på dej!

Postat av: Marie

Milla, är du i Helsingborg över påsken? Isåfall kanske vi ses ute på någon uteservering!? ;) Glad påsk och kramar!!

2009-04-10 @ 21:20:41
Postat av: Milla

Till Marie: Hallå snäckan! Nej, jag är tyvärr i Åhus hela påsken eftersom Berra åkte till Göteborg idag. Kändes onödigt att vara hemma då :P Men om en vecka flyttar jag hem igen, så då kan vi stöta ihop på en uteservering någonstans :)

2009-04-11 @ 11:21:46
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback