lördag

Sedärja, har inte haft någon tid till att varken läsa bloggar eller uppdatera. Men men.
Igår var det skola till kl 3. Åkte hem och mötte upp Berra och några kompisar till honom i solen.
Sen kom Frida ner till stan och vi tog en fika. (ovanligt)
Pratade med Berra och de tänkte grilla lite på vår balkong så jag och Frida gick bort till jobbet och köpte kött och sallad, sen satt vi på balkongen och traggade i ett par timmar allihopa :)

Idag var tanken att vi skulle fixa till balkongen. Tvätta av och köpa nya blommor och krukor och sånt. Men eftersom det var så fint väder gick vi ner till stan istället. Berra köpte nya tennisskor och för mig blev det ett par nya svarta tygskor eftersom mina andra nästan knäckts av på mitten (välanvända) Blev även en t-shirt och en tunika på Gina.

Nu sitter jag och njuter på balkongen. Har slöläst en massa bloggar och nu ska jag gå och hämta min bok och få lite färg tänkte jag :) Ska jobba i eftermiddag. Börjar 4, men det kan hända att jag får komma in innan, brukar vara sjukt mkt att göra en sån här fin dag.


Efter jobbet ska jag hem till Frida och mysa lite. Jag ÄLSKAR att hon flyttat in till hbg. Helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback