lördag

Ja, gårdagens inlägg fick lite fel rubrik, eftersom det var fredag igår, men men. Är man vimsig så är man :)

Det är strålande väder idag också, så underbart!
Satt ute på altanen och läste igår eftermiddag och det var riktigt riktigt varmt, plockade av plagg efter plagg.

Jag begav mig ner i källaren för att leta efter min gamla jeansjacka. Jag hittade inte den, men däremot en hel ny garderob med grejor som jag glömt bort.. SKOJ! Bland annar en väska, två par skor, en scarf, ett par jeans, tre par shorts, två kjolar, en klänning och två västar. Det är positivt med en familj som aldrig slänger något :)
Så sen gav jag mig på symaskinen, la upp ett par shorts, jeansen och sydde om jeanskjolen till en kort. Vi var riktigt bra vänner igår, jag och maskinen :)

Nu håller jag på att färga om jeansjackan, den ska bli svart. Kommer bli skitsnyggt! :)
Ska ge mig på att sy upp en klänning också nu! Också ska jag såklart hinna njuta lite av vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback