fredag

Jäklar vad många besökare redan, morgonpigga? :)

Sitter här nu, sista dagen på praktiken! Har precis haft en liten pratstund med Åke, dom kommer jag sakna! Han sa att det varit mycket angenämt att ha mig här! :)
Har lagt min sista order nu och ska fixa klart med min powerpoint till presentationen nästa vecka. Skönt att ha det klart!
Igår var jag och pappa och köpte en blomma som jag gömt på golvet här bredvid mig, den ska jag ställa på fikabordet sen till frukosten :)

Igår tränade jag core boll, det är så jäkla roligt. Sjukt trist att jag inte kan göra det i Hbg :( Får köra ett pass med mina tjejer i vardagsrummet? :)

Ikväll kommer Berra till Åhus och det ska bli så härligt att träffa honom, var nästan två veckor sedan sist!
Bra att han kommer med bilen också för jag har mycket grejor som ska hem till Helsingborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback