världens största klant

Hur kan man vara så klantig som jag är?
När jag hoppade av bussen hemmavid så tänkte jag: hmm, vart har min mapp tagit vägen??
Tror ni inte att jag glömt den på tåget?
Hem, snabbt som tusan och ringde skånetrafiken. Helsingborg var slutstation så innan tåget kör vidare, antagligen ner till malmö igen ska tåget kollas igenom och allt upphittat skickas till centralen i malmö..
Så jag får gå in och kolla efter skolan imorgon, hoppas hoppas hoppas att den ligger där..
Alla mina anteckningar ifrån två föreläsningar.. KUL!

Aja, annars har jag haft en väldigt bra dag. Vi fick mycket gjort idag och vi känner att vi har koll på det.. Hoppas bara att vi får tid till en intervju med!
Träffade upp min kära Angelina också.. Supermysigt att ses en stund :)

Nu ska jag lägga mig och slökolla på tv lite innan Berra kommer hem.. För ikväll tar han över tvn för FOTBOLL! Blö! :(
Jag får väl laga mat och plugga istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback