träning

Jag fick ett ryck och stack ner och tränade med min älskade Elin. Fan vad skönt det var.. Man blir så peppad när man kommer dit och jag tänker alltid att jag ska träna oftare.. Men soffan är så skön så det tar liksom emot att dra sig ner till gymmet på kvällarna.. Men istället för att hetsa upp sig över vad man borde göra tycker jag att man kan vara nöjd de gångerna man gör det istället :)

Berra ringde precis och sa att jag skulle börja med maten för han var tokhungrig. Stekt korv och makaroner har han önskat sig så det får det väl bli :P
Jag ville hellre ha lasagne som känns som mer fredagslyx, men men :P

Gick inom och köpte lite olika frukter när jag gick hem ifrån träningen så jag ska göra fruktsallad sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback