tisdag

Satt uppe rätt så länge med matten igår. Blev klokare på en del men långt ifrån allt.
Tänkte gå ner och sätta mig på biblioteket nu och låna en matte a eller b-bok för att repetera grunderna.
Vi ska gå igenom allt imorgon men det känns ju bra om man har lite koll :P
Sen ska jag gå och köpa present till Berra som fyller år på fredag. ALLTID lika svårt att komma på vad han ska få. Går ju liksom inte att toppa det han redan har, MIG :D

Har mailat en tjej som ville sälja företagsekonomiböcker.
Dom går att låna på biblioteket, men då kan man ju inte kladda i dem.
Och nya böcker vill jag inte köpa, huvudboken går på 650 spänn. Känns lite surt om man ska köpa alla.
Så jag hoppas hon hör av sig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback