plugg plugg och åter plugg

Jag har suttit och pluggat i stort sätt hela dan. Gick bort och handlade innan för jag kände att jag behövde komma ut!
Men nu har jag renskrivit sammanfattningarna för 4 kapitel.. bara typ 5 kvar :S
Nu ligger Berra och vilar sin eftermiddagslur, han ligger med ipoden i öronen och sjunger inne i sovrummet.
Vi ska gå ner en runda på stan, sen är det hif ikväll så Berra ska självklart dit och kolla :P
Jag ska spendera min tid med en mysig fika tillsammans med Sofie och Frida. På Espresso House antar jag! :)
Nej, nu ska jag gå och slänga på mig lite smink..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit, vilken snygg bild? När tog du den. Blev helt kär i dig. när ska vi fika?

2008-09-25 @ 16:37:33
Postat av: Caroline

Shit, vilken snygg bild? När tog du den. Blev helt kär i dig. när ska vi fika?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback