onsdag

Det blev ingen uppdatering igår.. Jag och Maria satt och skrev på vår företagsrapport nästan hela dan. Är nästan klara nu.. Ska disskutera lite mer i resultatet bara, och skriva källförteckning. Sköönt!
När vi kände att vi inte orkade mer så träffade jag Angelina för en liten fika. Det var myspys! :)
Kom inte hem förrens klockan var nästan 8.. Så då slängde jag mig i soffan hos min man och kollade Idol och sen Maria Wern.
Imorse var jag uppe tidigt.. Har suttit här och slösurfat.. Ska sätta igång lite musik för jag hatar att ha det helt tyst, göra lite te och sen sätta mig och skriva sammanfattningar till tentan!
Så skönt att plugga hemma idag, inget farande till Lund fram och tillbaka! (fast det är ju skoj att vara med Maria) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback