onsdag

Jaha, känns som att vi alla var ungefär lika kloka när det gällde matten idag. Det kändes bra :)
Satt i skolan ett par timmar sen gick jag hem till Henke och kollade in hans nya lägenhet. Den var himla fin!

Sitter här och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon. Vi ska ha middag med klassen på kvällen och jag orkar inte ta mig hem till Hbg däremellan.. + att jag inte vill släpa med mig för mkt grejor..
Så det blir nog att jag kör på svarta chinos som man kan ha både på dan och på kvällen.. Men vad ska man ha till? ahhh!

Ska snart ta mig en dusch och sen lägga mig i soffan och kolla Idol som börjar ikväll :) Inte för att det är något jag tycker är jätteroligt med det är bra tidsfördriv att skratta åt folk som absolut inte kan sjunga och ställer upp där :P

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej lilla Milla bra att du kunde få lite assistans med matten hemifrån. Ser ut som om vi kan komma loss på lördag i alla fall! Förresten går det nu att logga in och kommentera anonymt i min logg om du vill. Jag har fixat inställningarna.

Kram Ingela


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback