måndag

Idag har jag proppat hjärnan full med företagsekonomi. Tyckte att det kändes lite väl slappt förra veckan, men nu känns allt superbra faktiskt :) Hade en föreläsning mellan 9 och 12 som handlade om Företagande och beskrivningsmodeller. Sen hade vi en timmes lunch.. Fick bli pastavagnen runt hörnan :P Nästa vecka ska vi börja med matlådor.

Mellan 13-15,30 hade vi en föreläsning om affärsidéer, strategier och rapportskrivning.

Fullspäckade dagar, men så blir det eftersom vi inte är i skolan så många dagar.

Vi fick även en uppgift som går ut på att skriva om ett företag, deras Affärsidé, Produkter/Tjänster, Lokalisering, Leverantörer, Organisering, Weblösningar, Affärssystem och om Konkurrenterna.
Det ska bli jättespännande.. Ska jobba med Maria. Får se vad vi väljer för företag.

Någon som har något förslag?

Nu ska jag sätta mig och renskriva lite anteckningar.. Sen ska jag laga lite mat.. Honey är påväg hem med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback