måndag

Jaha, måndag idag. Vilket betyder föreläsningsdag.. Mkt nytt krångligt som man ska lära sig.. Men en del av det satte sig faktiskt.. Ska ner till Lund imorgon så jag och Maria ska sätta oss och jobba tillsammans. Det är så svåra saker (nu i början) att om man fastnar på något går det inte att komma vidare. Så då är det bra att ha någon att disskutera med.. Och jag och Maria jobbar bra tillsammans :)

Hyffsat jobbigt att ta sig upp imorse. Fick gå upp klockan 6 :( Tur jag har en snäll pappa som körde mig till stationen så jag slapp sitta på den tråkiga åhusbussen!

Ikväll har jag pluggpaus.. Det får bli mkt plugg imorgon istället. Efter en dag med föreläsning hela dan blir man slut i huvudet så man får unna sig lite skön slappetid med :) Var inget bra på tv ikväll så jag ska nog gå och göra lite te och sen sätta mig och läsa en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback