måndag


Hela skoldagen idag har ägnats åt Excel.. Hyffsat slut efter alla formler och siffror hit och dit :P
När jag kom hem åkte jag och Berra till Ikea.. Jag köpte nya kuddar, visst blev det fint?



Sen skulle vi åka hem till Kalles lägenhet för jag skulle kolla läget. När vi låste upp och skulle gå in så stod Kalle där och monterade grejer, hehe, visste inte att han var i hbg.. Så vi hjälpte till att pyssla lite sen körde jag hem och lagade mat till grabbarna. Fläskfilegryta med paprika/chili, klyftpotatis och sallad.

Sen har jag suttit med sammanfattningar av boken inför tentan. Maria är så snäll och lånar ut sina anteckningar, mina försvann ju på tåget :(

Ska pyssla lite med företagsrapporten nu, sen ska jag soova! Imorgon blir det Lund för att sammanställa hela Rapporten så vi har den ur världen.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tack snälla Milla för att ni finns!



Jag vet att Kalle uppskattade att ni hjälpte honom. Förmodligen höll ni på att skrämma slag på varandra.



De kommer nog att bli trötta på mig, sa han, när jag pratade med honom. Kram Ingela och ha det nu så bra i skolan!

Postat av: Milla

Till Ingela:



Det är klart att vi inte kommer bli trötta på honom, han får komma när han vill :) Berra får dra med honom ut när det händer saker så att han lär känna folk! :)Skulle ni till hbg på söndag hörde jag det ryktas om? :) Puss och Kram

2008-09-24 @ 09:37:11
URL: http://sagolikamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback