lördag

Idag är det dags för kalas :)
Jag har gått upp tidigt för att hinna städa undan det sista, gå och handla och göra tårta.. Men också för att det är så skönt att sitta och slappa med en kopp te innan dagen drar igång. Tycker ni inte?

I torsdags kväll hade vi då Kick off med skolan. Jag, Malin, Emmelie och Maria satt hos Emmelie en stund innan och drack lite vin.. Riktigt goa tjejer jag har hittat :) Sen tog vi en Taxi bort till Jeriko där middagen skulle vara.
Det var god mat och gott vin ;) Vi lekte lite lekar och sådär.. Men det dog ut rätt så snabbt eftersom vi började redan klockan 6.. Så jag tog tåget hem vid halv 12.. Riktigt segt tåg som stannade på ALLA stationer.. Haffade en taxi på knutan och damp ner i sängen.

Igår fyllde då min älskade honey år :) Han fick presenterna i sängen precis som det ska vara :P
Han fick tre par boxer, en svart/vit randig tröja och fyra böcker. Nu är det såhär att han inte är speciellt glad för att läsa, så varför köpa böcker kan man tänka? :P
Men det är en serie med böcker som handlar om verkliga händelser. Den ena om världens största mordhistorier, en om konspirationsteorier, en om fiaskon och en till som jag inte kan komma på nu..
Men det är då småkapitel som man kan läsa lite när man känner för det.. Ett sätt för att få honom att inse tjusningen i att läsa :)

Sen var vi ute och gick en runda. Gick och kollade på huset där Kalle fått lägenhet, tog kanske tio min/en kvart att gå dit, perfekt. Sen var vi nere på stan och jag bjöd på födelsedagslunch.. Han valde Kinamat :)
Sen gick vi hem och slängde oss i soffan och kollade på en skitläskig film. Snakes on a plane eller något sånt hette den.. Uhh, det kryper i kroppen när jag tänker på alla de äckliga ormarna.

På kvällen sen var jag ju ute och käkade med Kristoffer, Helena och Patrik. Dom ville gå till Grandissimo, så det fick bli varsin Pizza där :)

När jag kom hem var Max här, och sen kom även Danne och hans flickvän Anna. Så dom satt här och drack lite och sen fortsatte de ut.. Jag orkade verkligen inte följa med.. Det var så skönt att krypa ner i sängen ;)

Idag ska vi då ha kalas för min man. Mamma, Pappa, Mats, Ingela och Eva kommer hit.. Vid 12-1 tiden tror jag.
Sen ikväll kommer nog Kjellberg och Ludde. Frida lovade också att göra ett besök :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback