fredag

Vaknade kl 8, ovanligt? Nej, speciellt inte på fredagarna eftersom sopgubbarna kommer och tömmer glas varje fredagmorgon. Det är ju skoj!
Gick upp och satte mig och ringde till Brio (företaget vi ska skriva rapport om) Tog ett tag innan jag fick tag på någon som kunde hjälpa mig. Tyvärr så var halva företaget iväg på en mässa i Köln. Men jag fick tag på en tjej iaf som skulle försöka hjälpa oss :)

Nu kom Berra upp, helt otroligt, trodde han skulle sova länge :P

Funderar på vad vi ska hitta på idag? Vid ett-tiden ska jag iaf äta lunch med Elin, det var så längesen vi sågs nu!
Sen ikväll ska jag ner till Lund och umgås med mina klasskamrater :) (och kanske Angelina) :)
Planerna är att jag ska sova hos Josefin. Men hon ringde kvart i tre inatt upptäckte jag så jag får se vad hon ville :P

Nu ska jag gå och ta mig en dusch och sen börjar dagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback