fredag

Det blev ingen uppdatering igår.. Jag åkte direkt hem till Maria efter skolan, gick en promenad med Hugo, fikade lite och sen gjorde jag mig iordning. Mötte upp Henke på stationen sen travade vi hem till paret Bengtsson/Nilsson.
Sen gick vi till en mysig resturang med supergod mat. Vi var 13 stycken tror jag så vi hade långbord :)
När jag skulle åka hem sen upptäckte jag att tågen inte gick som jag trodde. När jag kom ner till stationen var det en timme kvar tills nästa tåg, så jag gick hem och la mig på Marias soffa istället :)

Åkte hem vid 9 imorse, hem och la av alla grejor, väskan vägde ton med alla skolgrejor och sånt!
Klockan 11 hade jag klipptid, så nu är man lite fin i håret, inte som fågelboet som jag hade innan :P

Nu ska jag dra igång en av mina Marie Fredriksson-skivor och sätta mig och plugga i 40 minuter eller så, sen ska jag gå ner på stan och fika med Elin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback