åhus

Sitter just nu i Åhus. Matten var helt galet svår och jag fick inte tag i någon bra bok. Så jag slängde mig på tåget hit. Superpappa räddade mig :D Nej, men vi har gått igenom en del så det känns hyffsat nu. Har lärarhjälp både imorgon och på torsdag, plus att vi tjejer får hjälpa varandra :P
Har haft telefonkontakt med Jessica hela dan där vi har beklagat oss :P

Den matten jag läser nu ligger på Matte C nivå. Och jag tycker det är väldigt konstigt att dom inte hade matte c som förkunskapskrav. Jag läste bara till och med b, så de flesta uppgifterna känner jag inte alls igen!
Men men, jag har ju två år på mig att bli färdig :P

Nej, nu ska jag gå ner och lägga mig i mitt bubbelgumsrosa flickrum! (Besviken på att mamma plockat ner sänghimeln bara) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback